Tuesday 29 January 2013

2012 SINAR KORBAN KEMBOJA EIDUL ADHA 1433H



AlhamduLILLAH Team Sinar Korban telah berjaya melaksanakan amanah Qurban/Aqiqah, Fidyah, Zakat, Kaffarah, Sedekah, Derma dll -dengan izin Allah SWT- bagi disampaikan kepada Umat Islam Kemboja. Pada tahun 2012/1433H spt juga tahun 2011/1432H lebih 2000 peserta telah menyokong usaha kami ini.

Agihan lembu Qurban/Aqiqah pada tahun 2012 adalah lebih menyeluruh dan diutamakan kawasan2 pendalaman yg menempatkan Umat Islam termiskin terutamanya di Negeri Ratanakiri (Rotanahkiri), Koh Kong (Kaoh Kong), Kampot, Kratie (Kracheh), Mondolkiri, Stoeng Treng di samping Negeri Kampong Cham dan Kampong Chhnang.



Rombongan kami kali ini terdiri drp Ust Dr Rahmat, Ust Basri, Salam (wakil Kemboja), Hj Abd Rahim, Hj A Salam, Hj Abd Basir, Hj Hamzah, Hj Reda, Ust Kamel (wakil Kemboja) dan Ust Qarib (wakil Kemboja).




Kami dalam proses pengeposan sijil2 Qurban/Aqiqah, diharap sahabat2 yg dihormati sekalian memberi sedikit masa kpd kami. Di bawah ini adalah contoh sijil Qurban/Aqiqah yg telah mendapat pengesahan drp Imam masjid kampung/ Imam masjid daerah/ Pengerusi hal Ehwal Islam Kampung/Daerah:






Jutaan terimakasih kpd semua peserta, dermawan, individu2 serta insan2 yang budiman atas sokongan yg tidak berbelah-bagi kepada setiap program yang kami anjurkan saban tahun. Semoga Allah SWT melimpahkan Redha-Nya kepada kita semua. Amin Ya Rabb...

drrahmatabdullah@yahoo.com

www.sinarkorban.blogspot.com
www.youtube.com/sinarkorbankemboja
www.youtube.com/abuadame66

No comments:

Post a Comment